نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 16:37

خدمات دهی رایگان ۵۵ اتوبوس در ارومیه به نمازگزاران عید فطر

ارومیه - رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از خدمات دهی رایگان ۵۵ اتوبوس در ارومیه به نمازگزاران عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر سعیدآبادی در این زمینه افزود: در راستای رفاه و تسهیل در ایاب و ذهاب نمازگزاران به محل مصلی امام خمینی (ره) تعداد ۵۵ دستگاه اتوبوس شهری در روز عید فطر تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها در اول صبح روز عید فطر با ۲ سرویس جداگانه در ساعات ۵:۳۰ و ۵:۴۵ صبح از مبادی ۱۹ خطوط تعیین شده، شهروندان را به مصلی امام خمینی (ره) انتقال، سپس در امتداد خیابان گلدیس و پزشکیان مستقر و پس از پایان نماز بر اساس مسیرهای مشخص شده به نمازگزاران سرویس‌دهی خواهند کرد.

سعیدآبادی با اشاره به نحوه نظارت بر عملکرد خدمات ناوگان اتوبوسرانی برای نمازگزاران، ابراز کرد: به منظور رصد و نظارت فعالیتی اتوبوس‌های مذکور ۲ دستگاه گشت بازرسی به همراه بازرسان مربوطه در محل مصلی امام (ره) مستقر خواهند بود که ضمن راهنمایی نمازگزاران به محل ایستگاه اتوبوس هر مسیر مراتب را بررسی و در صورت مشاهده افزایش تقاضای سفر در خطوط سریعاً هماهنگی لازم را به عمل خواهند آورد تا از اتوبوس‌های رزرو مستقر شده در پایانه عطایی و توقفگاه اتوبوس‌رانی به محل مصلی امام (ره) اعزام شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت کمبود اتوبوس برای هر مسیر و یا هر گونه مشکل در ایاب و ذهاب نمازگزاران در روز عید فطر حتماً مراتب را سریعاً به شماره ۱۳۷ سامانه مدیریت شهری ارومیه گزارش تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و افزایش اتوبوس اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163272

مهمترین اخبار ایران و جهان: