نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 11:21

بهادری جهرمی: رئیس‌جمهور فردا به سوریه سفر می‌کند

سخنگوی دولت با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به سوریه، هدف این سفر را توسعه دیپلماسی همسایگی با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی ایران و سوریه و محور مقاومت عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز (سه شنبه 12 اردیبهشت) با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم و روز کارگر گفت: از استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور در سفر به خوزستان تشکر و قدردانی می‌کنیم و همانطور که رئیس جمهور تاکید کرد، تمام ظرفیت‌های دولت را برای رفع مشکلات مردم خوزستان و رسیدن این استان به نقطه مطلوب خود به کار خواهیم بست.

وی افزود: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. این سفر پس از ۱۳ سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.

سخنگوی دولت با اشاره به نمایشگاه کتاب تهران گفت: سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار خواهد شد و مهمان ویژه این نمایشگاه کشور تاجیکستان است. نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی و با شرکت ۳ هزار ناشر داخلی و خارجی از ۴۰ کشور برگزار می‌شود. برای اولین‌ بار در این نمایشگاه، کتابفروشی‌ها نیز در بخش مجازی حضور فعال دارند و در طول برگزاری نمایشگاه کتاب بیش از ۶۰۰ نشست نقد و رونمایی از کتاب در نظر گرفته شده است.

این خبر درحال تکمیل است....

منبع: فارس
شناسه خبر: 1182828

مهمترین اخبار ایران و جهان: