نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 08:28

۳ امتیاز به داماش اهدا شده است

کرج- سرمربی تیم شهدای رزکان البرز گفت:تا به امروز فوتبال پاک را به نمایش گذاشتیم و برای هر بازی برنامه داریم ولی سه امتیاز اهدایی به داماش وضعیت جدول را به هم ریخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کریمی شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیمش برابر نیروی زمینی، صحبت‌های مفصلی را در مورد شرایط تیمش، شرایط گروه و حواشی مختلف بیان کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان در ارتباط با برد مقابل نیروی زمینی در هفته ۲۵ رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور گفت: علی رغم اینکه تیم‌های دیگر زنگ زده بودند و به حریفمان قول پاداش داده بودند اما توانستیم سه امتیاز سخت خارج از خانه را کسب کنیم و چهارمین برد پی در پی خود را بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: ما تا به امروز فوتبال پاک را به نمایش گذاشتیم و برای هر بازی برنامه داریم ولی سه امتیاز اهدایی به داماش وضعیت جدول را به هم ریخته است.

کریمی یادآور شد: ما در واقع دوم جدولیم و امتیازاتمان بیشتر از داماش است و در شرایطی که به هفته آخر نزدیک می‌شویم باید حق رعایت شود.

سرمربی شهدای رزکان گفت: مرد میدان باشید و درون زمین حرفتان را بزنید؛ این اعتراضات روح ورزش را خدشه دار می‌کند تا به امروز شهدای رزکان ۴۶ امتیاز کسب کرده و حق نماینده استان است تا در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

کریمی در ادامه صحبت‌های خود گفت: امیدوارم سازمان لیگ تصمیم نهایی را هر چه زودتر بگیرد و حق تیم ما ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: جدال سختی برابر کیان سام که برای بقا می جنگد خواهیم داشت و امیدواریم هفته آخر روز خوبی برایمان رقم بخورد و در نهایت تیم ما به مرحله پلی آف صعود کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182128

مهمترین اخبار ایران و جهان: