نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 00:19

3 هزار واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در ایلام آورده اولیه واریز کردند

مدیرکل راه و شهر سازی استان ایلام گفت: ۴۰ میلیون تومان سهم آورده اولیه در طرح نهضت ملی مسکن توسط ۳ هزار نفر در ایلام واریز شد.

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به آخرین وضعیت طرح مسکن ملی در ایلام،گفت: با توجه به پرداخت ۴۰ میلیون تومان سهم آورده اولیه توسط نزدیک به ۳ هزار نفر از ثبت نام شدگان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) عملیات اجرایی و … احداث این واحدها با پیشرفت مناسب در حال اجرا هستند. 

وی افزود: در شهرهای مهران و دهلران که فعلاً با مشکل تأمین زمین مواجه نیستیم با پیگیری به عمل آمده مجوز احداث واحدهای مسکونی ویلایی از طرف وزارت راه و شهرسازی برای این شهرها صادر و روزهای گذشته فاز اول ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی در قالب «طرح نهضت ملی مسکن» در شهرستان دهلران کلنگ زنی شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه به اقدامات حوزه املاک و حقوقی اشاره کرد و تصریح کرد: علاوه بر تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن استان، یکی از کارهای بزرگ دولت ساماندهی خانه‌ها است. 

وی در ادامه گفت: در زمین‌های تصرفی دولت بنا شده؛ با اقدامات معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان تا کنون بیش از دو هزار از این واحدهای مسکونی سند دار شده است تا ساکنین این ساختمان‌ها بتوانند نسبت به نوسازی و مقاوم سازی املاک خود اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1181672

مهمترین اخبار ایران و جهان: