نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 15:37

بسیج دستگاه های اجرایی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه های اجرایی استان برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی بسیج شده و پای کار آمده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان در طبس و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همه دستگاه های اجرایی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی بسیج شده و پای کار آمده اند.

 وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر برای ارائه خدمات به مردم و مسافرانی که وارد استان می شوند، فعال شده و تمهیدات لازم برای سفر ایمن مسافران را در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: همه ظرفیت های خراسان جنوبی در حوزه های مختلف از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس جاده ای و ... برای استفاده ایمن و بهتر از جاده های مواصلاتی استان به کار گرفته شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آمار تصادفات جاده ای استان در ایام نوروز، تصریح کرد: با همه تلاش های انجام شده متأسفانه تصادفات جاده ای استان در ایام سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

عباس زاده با تأکید بر اینکه دلایل متعددی سبب بروز این موضوع شده، ادامه داد: مهمترین و اساسی ترین دلیل افزایش تصادفات جاده ای در استان بحث عوامل انسانی و رعایت نکردن کاربران جاده ای از اصول فنی و تردد ایمن در سطح جاده هاست.

وی از همه رانندگان خواست؛ رعایت اصول فنی را در دستور کار قرار دهند، در حالت خواب آلودگی از رانندگی در سطح جاده ها ممانعت کنند و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

به گفته وی؛ با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد سفرهایی ایمن تر در سطح جاده های استان و کشور خواهیم بود.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114428

مهمترین اخبار ایران و جهان: