نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 22:11

اجرای سرود سلام فرمانده ۲ در پیاده راه بوعلی

همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: سرود سلام فرمانده ۲ با حضور آقای ابوذر روحی در پیاده راه بوعلی همدان اجرا خواهد شد و فردا نیز در شهر مریانج در ورزشگاه شهیدان حاجی بابایی اجرا می شود.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی برنامه‌های مختلفی در سطح استان در حال برگزاری است.

وی در ادامه به اجرای سرود سلام فرمانده ۲ نیز اشاره کرد و گفت: از سال گذشته از نیمه ماه شعبان توسط جبهه ماح شماره یک این سرود تولید شد و بازخورد بسیار خوبی در کشور و بین المللی داشت که نوعی اتصال نوجوانان دهه ۸۰ و نودی به امام زمان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: این سرود به صورت ویژه مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت و رهبری این سرود را یکی از اقدامات ارزنده در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و اتصال ظرفیت نوجوانان به امام زمان دانستند.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به اینکه که در همین راستا فعالیت‌های مؤثری انجام شد، تشریح کرد: از جمله تولید و اجرای سرود سلام فرمانده ۲ در آستانه نیمه ماه شعبان سال ۱۴۰۱ با وجود ۱۰۰۰۰ نوجوان از نقاط کشور از جمله حدود ۹۰۰ نوجوان استان همدان در مسجد مقدس جمکران در امتداد این حرکت امروز شاهد این هستیم که این سرود انشاالله توسط با حضور آقای ابوذر روحی در پیاده راه بوعلی همدان ان شالله اجرا خواهد شد و فردا نیز در شهر مریانج در ورزشگاه شهیدان حاجی بابایی سرود مجدداً اجرا خواهد شد.

وی افزود: امید است این حرکت اثرگذار و ارزشمند که الگویی برای توسعه حرکتهای اینگونه و نگاهی که رهبری داشتند، شده است.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: بعضی از ارزش‌ها با ادبیات کودکانه و نوجوانانه باید تولید شوند و اینها به گونه‌ای باید باشد که زمزمه همه نوجوان‌ها و کودکان در فضای جامعه شود که این اتفاق در مورد سرود سلام فرمانده افتاد و مجموعه‌های و مختلفی به تولید سرودهای مشابه اقدام کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: در کنار این حرکت ارزشمند در فضای میدان امام و خیابان‌های همجوار شاهد اقدامات بسیار مؤثر هستیم که غرفه‌های حجاب و عفاف و تبیین که توسط جمعی از بانوان دایر شده است.

وی یادآور شد: همچنین سفره‌های افطاری ساده که در فضا و میدان امام در حال انجام است که در ایام ولادت امام حسن مجتبی دایر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132172

مهمترین اخبار ایران و جهان: