نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 14:03

۴ برد بزرگ رئال مادرید در خانه بارسلونا

رسانه اسپانیایی چهار پیروزی پرگل رئال مادرید در خانه بارسلونا را فهرست کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) و در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا، موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ، بارسلونا را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و در مجموع با نتیجه ۱-۴ راهی دیدار نهایی شود. 

این پیروزی شاگردان «کارلو آنچلوتی» مقابل آبی‌واناری‌ها بهانه‌ای شد تا نشریه «مارکا» به بردهای پرگل کهکشانی‌ها قابل رقیب دیرینه در خانه حریف بپردازد.

فینال جام حذفی ۱۹۷۴: تیم رئال مادرید با پیروزی چهار بر صفر مقابل بارسلونا، صاحب عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا در سال ۱۹۷۴ شد. در این بازی سانتیانا، روبینیان، آگیلار و پیری گل‌های کهکشانی‌ها را به ثمر رساندند.

لیگ اسپانیا ۱۹۷۸: کهکشانی‌ها با درخشش یانسن موفق شدند بارسلونا را با پیروزی چهار بر صفر در سال ۱۹۷۸ شکست دهند. خوانیتو و سانتیانا گل‌های دیگر رئالی‌ها را به ثمر رساندند.

لیگ اسپانیا ۱۹۹۵: پرگل‌ترین پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ به سال ۱۹۹۵ باز می‌گردد. «ایوان زامورانو» شیلیایی با هت‌تریک خود، نقش بزرگی در پیروزی پنج بر صفر تیمش مقابل دشمن قدیمی داشت. آماویسا و لوئیز انریکه که بعدها راهی بارسلونا شد، گلزنان دیگر رئالی‌ها بودند.

جام حذفی ۲۰۲۳: پس از ۲۵ سال، کریم بنزما موفق شد هت‌تریک زامورانو در نیوکمپ را تکرار کند. بارسایی‌ها که پس از پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، امید زیادی به صعود به دیدار نهایی داشتند، مغلوب نمایش بی‌نقص خط آتش تیم رقیب شدند. در بازی دیشب، وینیسیوس جونیور گل دیگر رئال را به ثمر رساند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1131628

مهمترین اخبار ایران و جهان: