نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1403 - 08:34

پرداخت ۴۶۰ میلیارد تومان وام صندوق شاهد در مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تاکید بر لزوم توجه به خانواده‌های ایثارگران، گفت: ۴۶۰ میلیارد تومان وام صندوق شاهد در دولت سیزدهم پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم مازندران، سعید کهنسال در جمع خبرنگاران به  ارائه تسهیلات جهت حل مشکل جامعه ایثارگری اشاره کرد و اظهار داشت: تسهیل‌گری مهمترین موضوعی است که در فرایند خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران الویت دارد و در این زمینه  بنیاد شهید مازندران تسهیل‌گری مناسبی انجام می‌دهد.

وی افزود: خدمات صندوق شاهد به جامعه ایثارگری در دولت سیزدهم در بنیاد شهید و امور ایثارگران با رشد قابل توجهی همراه بوده‌ است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، گفت: در امر پرداخت وام از طریق صندوق شاهد در دو سال گذشته 9 هزار و 354 نفر از این افراد بر اساس اولویت‌بندی از صندوق شاهد وام گرفتند.

کهنسال یادآور شد: با هدف حل مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مبلغ 460 میلیارد تومان وام صندوق شاهد در دولت سیزدهم به این افراد پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: صندوق شاهد مازندران دارای 16 هزار و 513 عضو ایثارگری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به وظیفه خدمتگزاری در بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: با تلاش و پیگیری حل مشکل جامعه ایثارگری در اولویت کاری  بنیاد قرار دارد و در سال جاری ارائه تسهیلات شامل تعداد بیشتری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌شود و در این رابطه باید از ظرفیت‌های بانک‌ها در استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1705672

مهمترین اخبار ایران و جهان: