نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1403 - 17:06

بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: کسی آن جا برای تبلیغ نرفته و با خلقت و فطرت انسان هم سو است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در جمع فرماندهان رده‌های سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: این بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است و کسی آنجا برای تبلیغ نرفته است.

وی با بیان اینکه باید خدا را شکر کنید که راه انسانیت و محبت و علم را پیش گرفته‌اید که تمام آن نور است، گفت: امامت بالاترین جایگاه را در اسلام دارد و مسئله امامت به این دلیل اهمیت دارد که زندگی بشر طوری است که در هر امری پیشوا و پیرو دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام خرابی‌های جهان به خاطر سر بر تافتن از عدالت حق، عدل و الهی است، افزود: قرآن کریم، پیشوایان را به دو نوع تقسیم کرده است، یک گروه از پیشوایان که لازمه کارشان و دعوت جامعه این است که به بدبختی دنیا گرفتار شوند و پاداش آنان آتش است و یک گروه دیگر از پیشوایان کسانی هستند که خداوند آنان را قرار داده است و بر اساس دین خدا، مردم را تربیت می‌کنند و خیر دنیا و آخرت را می‌بینند.

وی ادامه داد: یک انسان و یا جامعه متعهد و عاقل و هوشیار تمام تلاش خود را بر روی شناخت پیشوای خود به‌کار گیرد و بدانید که امامت بالاترین جایگاه را دارد و از رسالت اهمیتش بیشتر است.

عبادی با تاکید بر اینکه کسی که ظالم است در دین جایگاهی ندارد، یادآور شد: این اتفاقاتی که در غزه، فلسطین، آفریقا و غرب آسیا و غیره رخ می‌دهد برای این است که بشر به دنبال اهم مسائل خود یعنی امامت نرفته است.

انتهای پیام/253/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1710572

مهمترین اخبار ایران و جهان: