نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 10:28

عضویت رایگان در کتابخانه‌های همدان به مناسبت نیمه شعبان/ افتتاح یک کتابخانه روستایی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت همه مردم می‌توانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه عمومی مورد نظر خود درآیند.

به گزارشخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: افراد با حضور در کتابخانه‌های عمومی مورد نظر خود می‌توانند  از عضویت یکساله به صورت رایگان برخوردار شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان با بیان اینکه ۱۷ اسفند ماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است افزود: هر ساله به این مناسبت ویژه‌برنامه کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود که امسال با میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) همزمان شده است.

وی تصریح کرد: در این روز همه افراد، اقشار، نهادها، ارگان‌ها دولتی و خصوصی می‌توانند از کتابخانه‌ها بازدید و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

زارعی تأکید کرد: کتابخانه‌های عمومی استان آمادگی دارند تا کتاب‌های اهدائی مردم استان را بپذیرند و در چرخه امانت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت کتابخانه روستایی قلم‌چی در روستای عبدالرحیم شهرستان همدان افتتاح و به جمع کتابخانه‌های عمومی استان همدان خواهد پیوست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان تأکید کرد: همچنین نمایشگاه‌های مختلف کسب و کارهای خرد و کوچک اعضای کتابخانه‌ها در برخی از شهرستان‌ها برپا شده است و برنامه‌های مختلف فرهنگی در حال اجرا است.

پایان پیام/۸۹۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076272

مهمترین اخبار ایران و جهان: