نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:28

سامانه بارشی فردا شب وارد اصفهان می‌شود

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب استان از شامگاه شنبه ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا چهارشنبه پیش‌رو ادامه خواهد داشت.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز جمعه موج ناپایدار ضعیفی در استان فعال است، اظهار داشت: آسمان اکثر مناطق استان تا فردا کمی تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی جدید از شامگاه فردا شنبه ۲۲ بهمن به تدریج از غرب و جنوب استان اصفهان وارد می‌شود که ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارندگی به همراه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق سردسیر و کوهستانی استان بارش برف را انتظار داریم، خاطرنشان کرد: این سامانه روز یکشنبه مناطق غرب، جنوب و مرکز استان را به تدریج فرا می‌گیرد.

معتمدی اضافه کرد: فعالیت این سامانه بارشی طی روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته پیش‌رو در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین به بارندگی شبانه‌روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیشترین میانگین بارشی از خور و بیابانک با ۳.۴ میلیمتر و خوانسار و کاشان ۲ دهم میلیمتر بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به هفت درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

به گفته وی بوئین میاندشت با دمای ۱۶ درجه سلسیوس زیر صفر و آران و بیدگل با دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031628

مهمترین اخبار ایران و جهان: