نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 23:41

مجوز لایحه بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری برای اجرا صادر شد

اردبیل- رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مجوز لایحه بودجه ۲ هزار میلیارد تومانی شهرداری پس از بررسی کارشناسی و دقیق برای اجرا صادر شد.

جواد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل با رقم حدود ۲ هزار میلیارد تومان با نگاه آینده نگری و توسعه عمرانی شهر توسط اعضای شورای شهر تصویب و مجوز آن برای اجرا به شهرداری صادر شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر در بحث بررسی تک تک ردیف‌های اعتبار برای توسعه و عمران همه جانبه شهر گفت: امیدواریم با تصویب ۲ هزار میلیارد تومانی بودجه شهرداری برای سال ۱۴۰۲ شهرداری را ملزم به عملیات عمرانی بیشتر کرده و شاهد خدمات ارزنده و ارزشمند برای شهروندان فهمیم اردبیل باشیم.

رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در طول یک ماه گذشته طی جلسات فشرده دو شیفته، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل با حضور معاونین و مدیران مناطق شهرداری به صورت کارشناسی و دقیق بررسی شد؛ گفت: در نهایت مجوز لایحه بودجه ۲ هزار میلیاردی شهرداری برای اجرا صادر شد.

انصاری با بیان اینکه اردبیل در سال ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو شده و یک سری برنامه‌های ویژه برگزار خواهد شد؛ افزود: در بودجه سال آتی، فروش مایملک شهرداری را کاهش دادیم و سعی کردیم درآمد مناطق را افزایش دهیم که این یکی از نقاط قوت بودجه بوده است.

وی عنوان کرد: مهمترین مباحث که در تصویب بودجه مورد نظر قرار گرفته است، بهبود خدمات شهری، الکترونیکی کردن خدمات، توسعه مناطق کم برخوردار، ارتقای نشاط اجتماعی و توسعه عمرانی شهر و دیگر مسائل شهری است.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: در حوزه بهسازی رودخانه «بالیقلوچای» بودجه مصوب ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و برای مناطق ۴ و ۵ بودجه مناسبی برای آسفالت به همراه جذب اعتبار ملی برای خرید قیر مصوب شد تا شاهد هیچ‌گونه کوچه خاکی در معابر نباشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091472

مهمترین اخبار ایران و جهان: