نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 17:36

کمک ۸ میلیارد تومانی خیران آستارایی به مددجویان کمیته امداد

آستارا- فرماندار آستارا گفت: نیکوکاران آستارایی از ابتدای سال جاری ۸ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان از طریق کمک‌های نقدی و کالا به افراد بی بضاعت و بی سرپرست کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از ۱۱۰ نفر از خیرین و نیکوکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر استقبال اهالی نیکوکار منطقه برای یاری رساندن به مستمندان افزایش یافته است و در ۱۱ ماهه سال جاری در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان از ۵ هزار و ۹۰۰ صندوق صدقه در آستارا جمع آوری شده است.

فرماندار آستارا با اشاره به اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) و دولت سیزدهم در راستای تهیه و تعمیر مسکن برای افراد محروم بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۶ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای احداث، خرید و تعمیر ۵۴ واحد مسکن مددجویی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا تسهیلات ارائه شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری نیکوکاران منطقه از طریق کمک‌های نقدی و کالا (مشارکت‌های مردمی) در مجموع ۸ میلیارد و ۳۱۲ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۳۵ تومان به افراد بی بضاعت و بی سرپرست کمک کردند.

رضایی پور با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد آستارا در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با همکاری نیکوکاران آستارا به مدت ۱۰ شب در طول ماه مبارک رمضان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان، سفره افطاری گسترده خواهد شد.

گفتنی است؛ در شهرستان آستارا ۳ هزار و ۴۱۸ خانوار معیشت بگیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1063872

مهمترین اخبار ایران و جهان: