نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 19:07

جشنواره رسانه‌ای «روایت جهاد» در استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از برگزاری نخستین دوره از جشنواره رسانه‌ای «روایت جهاد» یادبود سردار شهید حاج حسن شاطری در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین دوره از جشنواره رسانه‌ای روایت جهاد یادبود سردار شهید حاج حسن شاطری در استان سمنان اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار این جشنواره برای دریافت تولیدات رسانه‌ای علاقه‌مندان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره روایت جهاد در این دوره در 21 عرصه برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در 15 قالب تولید و به این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 15 اسفندماه است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدشده را در پیام‌رسان ایتا به روابط عمومی بسیج سازندگی استان به شماره 09021072531 ارسال کنند.

کاشفی با بیان اینکه به برگزیدگان این جشنواره هدایای نفیسی اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه نخستین دوره از جشنواره روایت جهاد استان سمنان قبل از پایان سال برگزار می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1059428

مهمترین اخبار ایران و جهان: