نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 18:52

پیش فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس از فردا در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس از فردا هفتم اسفند آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حاجی صفری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از ۷ اسفند به صورت توأمان اینترنتی و حضوری از طریق سایت‌های معتبر و نیز در محل دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و خصوصی استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز، افزود: اکنون ۷۷۸ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل؛ ۲۷۹ دستگاه اتوبوس، ۲۲۹ دستگاه مینی‌بوس و ۲۷۰ دستگاه سواری در استان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

به گفته وی بیش از هزار و ۴۶۴ راننده در ۴۴ شرکت، موسسه و شرکت حمل و نقل فعالیت داشته و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

وی افزود: بخش حمل و نقل مسافر، استان با تمامی ظرفیت، ارائه خدمت به مسافران و زائران در زمان طرح جابجایی مسافران نوروزی را انجام خواهد داد.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056928

مهمترین اخبار ایران و جهان: