نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 09:01

شهیدمهرعلی احمدوند: به ضد انقلاب و استکبار جهانی فرصت ندهید

شهیدمهرعلی احمدوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «از مردم عزیز و شریف می‌خواهم پشت سر امامشان و در خط امام حرکت کنند و فرصت به ضد انقلاب و استکبار جهانی ندهند ارزش ها و آرمان‌های انقلاب که ثمره خون مطهر و مبارک شهداست را از ما بگیرند».

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

3086/ تبرک لحظاتمان با شهیدمهرعلی احمدوند

بسم رب الشهداء و الصدیقین
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل إحیاء عند ربهم یرزقون.
مپندارید و گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدایشان روزی دارند.

با درود و سلام بر منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام امت و درود و سلام بر تمام رزمندگان کفرستیز جبهه‌های نبرد که با ریختن خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و به ندای امامشان لبیک گفتند و با عرض سلام بر ارواح مقدس همه شهدا از صدر اسلام تاکنون وصیت خود را آغاز می‌کنم:

از همه عزیزان که در جبهه‌های حق علیه باطل جانانه درنبردند و تلاش می‌کنند در جهت حفظ ارزش‌ها صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و از همه مردم عزیز و شریف می‌خواهم که پشت سر امامشان و در خط امام حرکت کنند و فرصت به ضد انقلاب و استکبار جهانی ندهند که ارزش ها و آرمان‌های انقلاب که ثمره خون مطهر و مبارک شهداست را از ما بگیرند.

دفاع از ارزش‌ها را سرلوحه زندگی و کار خودتان قرار دهید، در جبهه‌ها حضور پیدا کنید و دعا کنید که همین دعاها و مناجات امام و رزمندگان بود که به فریاد ما رسید و ما هر چه داریم از عزت و افتخار و سربلندی از امام و انقلاب داریم.

یکی دیگر از مسائل و کارهای مهمی که اینجانب وصیت می‌کنم تقوای الهی داشتن و در مسیر حق حرکت کردن است و اهمیت دادن به نماز که رکن و ستون دین است. عزیزان، پدران و مادران و همچنین خانواده‌های معظم شهدا این را بدانید که اولین سؤال در روز قیامت به فرموده رسول مکرم اسلام محمد(ص) از نماز است، اهمیت بدهیم و عمل کنیم به این فریضه الهی که شادی روح رسول‌الله است.

پشتیبان ولایت فقیه باشیم و نگذاریم آسیبی به مملکت وارد شود و همیشه در جلسات مذهبی و محافل انس با قرآن و آشنایی با احکام و دستورات الهی و دعا و توسل حضور فعال داشته باشیم که این باعث خیر و سعادت است برای ما.

پدر و مادرم و ای خواهر و برادرم شما هم سعی کنید با حفظ شعائر اسلامی از ادامه‌دهندگان راه شهدا باشید. در پایان از شما و اقوام طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگی موفق و مؤید باشید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

پایان پیام/ 89001/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1085472

مهمترین اخبار ایران و جهان: