نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 17:17

زیست بوم بچه‌های مسجد، بستر مناسبی برای فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری است

مدیر کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: سامانه زیست بوم بچه‌های مسجد مختص کانون‌های مساجد است که مشخصات اعضا و همه فعالیت‌ها در بستر این سامانه بارگذاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن اسلامی، مدیر کانون‌های مساجد استان زنجان، با تبریک سالروز تاسیس کانون‌های مساجد اظهار کرد: در سال 72 کانون‌های مساجد پیرو شورای عالی انقلاب فرهنگ تاسیس و در سال 97 اساسنامه ستاد کانون‌های مساجد مصوب شد و در حال حاضر  شورای هماهنگی کانون‌های مساجد در مرکز و استان ها تشکیل می‌شود. 

مدیر کانون‌های مساجد استان زنجان راهبردهای ستاد در سال آینده را تشریح کرد و گفت: سامانه زیست بوم بچه‌های مسجد مختص کانون‌های مساجد است که مشخصات اعضا و همه فعالیت‌ها در بستر این بارگذاری می‌شود. 

وی ادامه داد: در سامانه فهما چهار رواق و 12 شبستان وجود دارد که فعالیت‌های کانونی در این شبستان‌ها تعریف شده است. 

اسلامی با بیان اینکه در استان زنجان 383 کانون در یک هزار و 482 مسجد فعالیت می‌کنند، افزود: تعداد قابل توجهی از مدیران کانون‌های مساجد جوان هستند. 

مدیر کانون‌های مساجد استان زنجان تاکید کرد: سامانه زیست بوم بچه‌های مسجد مختص کانون‌های مساجد است که مشخصات اعضا و همه فعالیت‌ها در بستر این سامانه بارگذاری می‌شود. 

وی ادامه داد: بازدید استاندار از کانون‌های مساجد، تعیین ردیف بودجه مشخص برای کانون‌های مساجد از محل فصل 5 اختصاص اموال مازاد دستگاه‌های دولتی به کانون‌های مساجد، تشکیل کارگروه محلات 2020 به عنوان درخواست اعضای کانون‌های مساجد از استاندار زنجان مطرح است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088828

مهمترین اخبار ایران و جهان: