نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 11:04

گلستان امن ترین استان در حفظ و توسعه امنیت

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تعامل دادگستری با تمام دستگاه ها مطلوب بوده و گلستان، امن ترین استان در مدیریت اغتشاشات بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه ساختمان جدید پزشکی فانونی گلستان که با حضور معاون اول رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار‌کرد: گلستان در اتفاقات اخیر با مشارکت خیران در حفظ و توسعه امنیت کمترین مشکل را داشت و امن‌ترین استان در مدیریت اغتشاشات بوده است.

وی ادامه داد: تعامل دادگستری استان گلستان با تمام دستگاه‌ها مطلوب بوده و همیشه سعی ما بر این بوده شان مراجعه کننده نیز به بهترین نحو حفظ شود.

رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در خصوص حل مشکل پروژه پتروشیمی گلستان گفت: مردم با هیات مدیره ناکارآمدی روبرو بودند که صلاحیت لازم را برای اجرای این پروژه نداشت و امروز با سرمایه‌گذاری روبرو هستند که صلاحیت‌های لازم را دارد.

آسیابی با اشاره به پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان تاکید کرد: هر سال حدود ۵۰ هزار گواهی توسط پزشکی قانونی استان صادر می‌شود و بیش از ۱۵۰ هزار مراجعه فقط در حوزه معاینات در پزشکی قانونی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: ساختمان قبلی در شان پزشکی قانونی نبود و خوشبختانه این ساختمان جدید می‌تواند در توسعه زیرساخت‌های لازم کمک کننده باشد.

آسیابی گفت: این پروژه در‌کمتر از ۱۸ ماه به ثمر نشست و تلاش پیمانکاران بومی این اتفاق را رقم زد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047572

مهمترین اخبار ایران و جهان: