نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 17:43

بهره‌برداری از 5 هزار فرصت شغلی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری 5 هزار طرح اشتغالزایی به بهره‌‍برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اباصلت نادری، مشاور مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه ستاد هماهنگی جشن نیکوکاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امسال هم جشن نیکوکاری همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد برگزار خواهد شد.

مشاور مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‎ بینی شده برای اجرا همزمان با جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی 84 واحد مسکونی مددجویی، بهره‌برداری از 5 هزار فرصت شغلی، بهره‌برداری از 160 واحد مسکونی مددجویی، نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس و افتتاح سه مرکز نیکوکاری از اهم برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

نادری افزود: اجرای رزمایش مومنانه در قالب توزیع غذای گرم و توزیع بسته غذایی، تجلیل از نخبگان کمیته امداد، برگزاری جشنواره گفتمان خدمت به مدت سه روز، برگزاری مسابقات فرهنگی برای کارکنان و جامعه هدف؛ اهدای لوازم گرمایشی به خانواده‎های نیازمند نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای 14 اسفند پیش‌بینی شده است.

مشاور مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از برگزاری اردوی جهادی در یکی از روستاهای شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: ویزیت رایگان مددجویان، برپایی میز خدمت در مصلی‌ها و مساجد نیز از دیگر اقداماتی است که همزمان با 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی کمیته امداد استان زنجان برای برپایی یک هزار و 524 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان افزود: با همکاری سازمان دانش آموزی و آموزش پرورش و کمیته امداد استان زنجان پایگاه‌های دانش‌آموزی در تمامی مدارس استان مستقر می شود.

نادری با بیان اینکه سیاست کمیته امداد در برپایی جشن‌های دانش‌آموزی این است که جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها به عهده خود مدارس باشد، اضافه کرد: جریان‌سازی در حوزه خیر و احسان و تقویت روحیه همدلی با استفاده از ظرفیت رابطین فرهنگی در این جشن مورد تاکید است.

وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت 180 مرکز نیکوکاری فعال در استان در جشن نیکوکاری تأکید کرد و گفت: برنامه کمیته امداد تهیه بسته عیدانه و بسته معیشتی برای همه خانوارهای عزیز تحت حمایت و هم خانوارهای بهره‌مند از خدمات تک خدمتی این نهاد از عواید جشن نیکوکاری است.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1061628

مهمترین اخبار ایران و جهان: