نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 01:34

مطیعی: دشمن امروز حتی از نام رهبری هم واهمه دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: دشمن امروز حتی از نام رهبر معظم انقلاب هم واهمه دارد؛ هر کس از خدا بترسد، خداوند هیبت و وقار او را بر دیگران نمایان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در سفر به شاهرود، با حضور در مسجد امام حسین (ع) شهرک ولی‌عصر (عج) این شهر، با امام جماعت و مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام‌ عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز حضور داشت، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، با اشاره به برکات قیام حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: محبت اهل‌بیت (ع) یکی از نشانه‌های ایمان به خداست.

مطیعی با اشاره به حدیث نبوی «الحسن و الحسین سیدی شباب اهل الجنة» اظهار کرد: رسول اکرم (ص) فرمودند امام حسن (ع) و امام حسین (ع) دو آقا و سرور جوانان اهل بهشت هستند.

وی با بیان اینکه کسی که در دنیا از خداوند بترسد و تقوا پیشه کند، در روز قیامت در امان خواهد بود، گفت: ترس انسان از خداوند یعنی عظمت خداوند چنان در سینه و قلب انسان باشد که انسان هیچ خطایی را که زمینه خشم خداوند را فراهم کند مرتکب نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: هر کس از خدا بترسد، خداوند هیبت و وقار او را بر دیگران نمایان می‌کند.

مطیعی خاطرنشان کرد: اگر امام راحل (ره) می‌گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، به این دلیل بود که ترس از خداوند متعال داشت و امروز نیز علت واهمه دشمن از نام رهبر معظم انقلاب، خوف ایشان از خداوند منان است.

در جریان این مراسم، تعدادی از نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) شاهرود، مسائل و مشکلات خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در میان گذاشتند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1062228

مهمترین اخبار ایران و جهان: