نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 08:49

زمین چمن مصنوعی روستای گاو سفید بزرگ بخش ریگ به بهره برداری رسید

گناوه- همزمان با دهه مبارک فجر، زمین چمن روستای گاوسفید بزرگ از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار ریگ شهرستان گناوه عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای گاو سفید بزرگ این بخش اظهار داشت: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با همکاری دهیاری روستا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

ضرغام محمدی افزود: همزمان با این پروژه، سه پروژه دیگر زمین ورزشی در روستاهای بخش ریگ در روستای گوابین با ۹۰ درصد، چهار برج و کوهک با حدود ۶۰ درصد در حال اجرا هستند که تا قبل از پایان امسال تکمیل خواهند شد.

افزود: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در ایجاد محیطی بانشاط در روستاها، طرح ایجاد مجموعه‌های ورزشی دز روستاها در دستور کار قرار داده‌ایم که این زمین چمن مصنوعی نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی گفت: در مدارس شهر بندر ریگ شاید تنها شهری در کشور بود که در مدارس زمین مصنوعی وجود نداشت اما با حمایت‌های فرماندار و همت مسئولان در قالب طرح شهید سلیمانی، دو چمن مصنوعی در مدارس شهر ریگ در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی روستای گاو سفید بزرگ بخش ریگ به بهره برداری رسید

وی بیان کرد: این دو چمن با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری در قالب طرح شهید سلیمانی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: مجموعه ورزشی شهر بندر ریگ نیز سال‌ها راکد و فاقد چمن طبیعی و سالن ورزشی این شهر فاقد کف پوش مناسب بود که با همت دولت سیزدهم و مسئولان، چمن طبیعی ورزشگاه بندرریگ با اعتبار یک میلیارد تومان در حال اجرا است.

محمدی یادآور شد: کف پوش سالن ورزشی شهر بندر ریگ نیز با پیش بینی اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان که ۳۵۰ میلیون با پیگیری‌های انجام شده تخصیص و پیمانکار مشخص شده است که تا پایان سال کف پوش سالن ورزشی شهر بندر ریگ انجام خواهد شد.

زمین چمن مصنوعی روستای گاو سفید بزرگ بخش ریگ به بهره برداری رسید

وی گفت: این اقدامات از مهمترین اقداماتی که در حوزه ورزش بخش ریگ انجام شده است و در راستای گسترش شادی و نشاط بیشتر بین مردم برنامه‌ها و پروژه‌های ورزشی بیشتری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1026828

مهمترین اخبار ایران و جهان: