نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 17:00

مردم سالاری دینی دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: مردم سالاری دینی یکی از مهم‌ترین برکات و مواهب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: تقوا هویت بخش و ارزش دهنده به انسان‌ها است و انسان باید در همه حال ملبس به لباس تقوا باشد در این صورت هست که انسان به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رسید و عاقبت به‌خیر خواهد بود.

وی با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن روز جشن بزرگ پیروزی و عزت ایران اسلامی افزود: ۲۲ بهمن روز تجلی پیروزی حکومت الله بر طاغوت، روز نجات مستضعفین از دست طاغوتیان، روز شکست شیاطین، روز شکست باطل و احیای حق و روز مقدمه سازی برای حکومت مهدوی و گفتمان توحیدی است.

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری حضرت امام راحل (ره) نه تنها منشأ خیر و برکات برای ایران اسلامی بلکه برای کل مستضعفان عالم شد.

عزیزی افزود: با تشکیل حکومت اسلامی در ایران مردم توانستند از مواهب مادی و معنوی کشورشان استفاده کنند و در واقع انقلاب اسلامی بود که تمامی مسیرهای سخت و غیرقابل دسترس را هموار کرد و در اختیار مردم گذاشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی آنها را از مواهب حکومت اسلامی دانست و افزود: قبل از انقلاب تمامی مواهب مادی و معنوی جمهوری اسلامی توسط حکومت ستم شاهی و کشورهای استعمارگر به غارت رفته بود که با پیروزی خون بر شمشیر وابستگی به کشورهای خارجی به کلی از بین رفت و ایران اسلامی به استقلال کامل دست یافت.

عزیزی گفت: مردم سالاری دینی یکی از مهم‌ترین برکات و مواهب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که حکومت همیشه مردم را در رأس امور ببیند و مردم نیز در قالب مطالبات قانونی از حق و حقوق شأن دفاع کنند در حالی که در زمان حکومت ستمشاهی مردم از ترس ساواک اجازه کوچک‌ترین اظهار نظر در خصوص امور کشور را نداشتند و خفگان مطلق در سراسر کشور حکمفرما بود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر نیروی هوایی ارتش با مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا در این دیدار بر اساس تدابیر حکیمانه خود مجدداً جهاد تبیین را تنها راه خنثی کننده دیکتاتوری رسانه‌ای دشمن عنوان نمودند و بر آن برای چندین بار متوالی تاکید نمودند.

خطیب جمعه بیله سوار گفت: حفظ و استمرار این انقلاب امروز امانتی در دستان مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است و مسئولان نیز در این وادی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

عزیزی اظهار کرد: همه باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب به صورت شبانه روزی و حداکثری مبلغ نظام و انقلاب باشیم تا این حکومت به حول و قوه الهی از دستان مبارک مقام معظم رهبری به حضرت مهدی موعود (عج) متصل شود.

وی با تسلیت روز شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) و استفاده حداکثری از فیوضات ماه مبارک رجب‌المرجب از مردم و اهالی شهرستان مرزی بیله سوار برای حضور حداکثری و پرشور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

عزیزی اضافه کرد: ما خدا را شاکریم که در چنین حکومتی نفس می‌کشیم و فرزندانمان رشد و نمو پیدا می‌کنند که مایه آرامش و آسایش ماست که همه اینها نتیجه حکومت ولایت فقیه است و با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های انقلاب و نظام و ولایت فقیه خواهیم بست و تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031928

مهمترین اخبار ایران و جهان: