نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 21:03

لزوم هماهنگی مسئولان استانی برای رفع موانع سرمایه گذاری در اردبیل

اردبیل-رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هماهنگی و همکاری همه مسئولان برای رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در استان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر سه‌شنبه در جلسه حمایت از سرمایه گذاری ضمن تشریح اهمیت حمایت از سرمایه گذاری اظهار کرد: هماهنگی و همکاری همه مسئولان برای رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در استان لازم و ضروری است.

یوسف خدادادی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل نیز به سیاست‌های کلی نظام و ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت قاطع از سرمایه گذاری مشروع و قانونی اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاری مستندات محکم قانونی وجود دارد که لازم است مورد توجه همه دست اندر کاران امر اقتصادی استان قرار گیرد.

وی افزود: در این خصوص قانون رفع موانع تولید، مبنای قانونی ستاد تسهیل و نیز بخشنامه رئیس قوه قضائیه به صورت صریح و روشن بیانگر این مطلب است که هیچ مقامی حق ندارد ابزارآلات و ادوات واحدهای تولیدی را توقیف کند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: ضرورت دارد همه مسئولان برای تسریع در امر تولید و احیای واحدهای تعطیلی در همکاری، تعامل و هم افزایی با یکدیگر، اهتمام جدی تری داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080028

مهمترین اخبار ایران و جهان: