نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 16:50

خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری جوایز جشنواره ابوذر را درو کرد

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و خبرنگاران خبرگزاری فارس در پنج بخش گزارش خبری، مصاحبه، تیتر، موشن‌گرافی و گزارش ویدیویی حائز رتبه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

قریب به ۲۵۰ اثر در ۱۱ قالب گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست به دبیرخانه جشنواره ارسال و آثار به صورت متمرکز توسط داوران سازمان بسیج رسانه کشور داوری شد.

خبرنگاران فارس در پنج بخش گزارش خبری، مصاحبه، تیتر، موشن‌گرافی و گزارش ویدیویی حائز رتبه شدند. محمد حیدری رتبه اول در بخش گزارش ویدیویی، زهرا باقری رتبه اول موشن‌گرافی، زینب رحیمی رتبه اول مصاحبه، سیده نرجس موسوی رتبه اول گزارش خبری، مریم رضی‌پور رتبه دوم گزارش خبری و زهرا خسروی رتبه دوم بخش تیتر را از آن خود کردند.

در این مراسم پوستر جشنواره مزین به تصویر شهید وهاب شهرانی کرانی، شهید رسانه‌ چهارمحال و بختیاری با حضور فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، استاندار، رئیس سازمان بسیج رسانه استان و شهردار شهرکرد به فرزند این شهید گرانقدر اهدا شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1079628

مهمترین اخبار ایران و جهان: