نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 23:38

عملیات بدر نماد ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملیات بدر نماد ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی و حامیان آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت عملیات بدر اظهار داشت: دفاع مقدس چراغ راه جامعه اسلامی برای پیشرفت و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و خنثی کردن تهدیدات دشمنان در جنگ‌های ترکیبی و شناختی و تحریم‌ها است.

عملیات بدر نماد ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: فرهنگ دفاع مقدس راهبردی برای قوی شدن در همه ابعاد است و زنده نگه داشتن این فرهنگ نجات بخش امری ضروری و مؤثر برای جامعه است و مسیر پیشرفت و اقتدار را به جوانان نشان می‌دهد.

وی با تشریح حماسه‌های رزمندگان در عملیات بدر بیان کرد: یکی از عملیات‌های مهم دفاع مقدس که جلوه‌هایی از عزت و اقتدار رزمندگان رشید اسلام را نشان داد و حماسه‌های ماندگاری خلق کرد عملیات ترکیبی آبی و خاکی بدر است که با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) در غرب هورالهویزه انجام شد و رزمندگان در این عملیات بار دیگر نشان دادند پرورش یافتگان مکتب عاشورا و ذلت ناپذیر هستند.

عملیات بدر نماد ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

کریمی تاکید کرد: عملیات بدر را می‌توان آغاز تحول در اقدامات نظامی جمهوری اسلامی و نماد ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی و حامیان آنها است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان در عملیات بدر گفت: استان مرکزی در عملیات بدر همچون سایر حماسه‌ها و عملیات افتخار آفرین دفاع مقدس حضوری مؤثر و چشمگیر داشته و بیش از ۲۲۰ شهید از استان در این عملیات تقدیم انقلاب شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز یکی از وظایف رزمندگان و پیشکسوتان تبیین حماسه‌ها، دستاوردها و زیبایی‌های دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه است و نسل نوجوان جامعه باید با این فرهنگ ارزشی و کارآمد به خودباوری و توانمندی برسد.

در پایان این مراسم دو کتاب گنجینه و نگاره گر که به همت ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) تهیه شده بود رونمایی شد.

عملیات بدر نماد ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083972

مهمترین اخبار ایران و جهان: