نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 08:27

هدف جنگ ترکیبی دشمن القاء ناامیدی است/سرگرم حاشیه‌ها نشویم

بیرجند-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف جنگ ترکیبی دشمن القاء ناامیدی است، گفت: برای حل مشکلات مردم باید از همه ظرفیت ها استفاده کرده و سرگرم حاشیه ها نشویم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی سه شنبه شب در نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات خراسان جنوبی اظهار کرد: جلسات را باید به سمت کار کاربردی سوق دهیم تا خروجی مطلوب داشته باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز می‌خواهند با احصاء آسیب‌ها، تهدیدها، مشکلات و فرصت‌ها خلأ ها را پرکرده و تهدیدات و آسیب‌ها را به نفع مردم به فرصت تبدیل کنیم.

مهدوی اظهار کرد: در جهت افزایش کارآمدی در همه دستگاه‌ها، دنبال این هستیم که توجه به ارباب رجوع و کار مردم و سرگردان نبودن مردم در سیستم اداری تحقق یابد که در این زمینه باید راهکارها را با همکاری هم پیدا کنیم.

پیرامون پیشرفت‌ها آگاه سازی کنیم

وی با تأکید بر اینکه هدف هیئت‌های اندیشه‌ورز حل مشکلات و مسائل است که بخشی با آگاه سازی انجام می‌شود، افزود: آگاه سازی در زمینه پیشرفت‌ها و اقداماتی که در سال‌های گذشته انجام شده است را به نسل بعدی منتقل کنیم تا خودباوری در بین آنان ایجاد شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه دشمن در نبرد نامتوازن و ترکیبی به ما تحمیل کرده هدف اصلی‌اش ایجاد ناامیدی و یأس بر پیکره جامعه و به ویژه نسل جوان ما است که در آینده وارد عرصه مدیریتی می‌شوند.

مهدوی با بیان اینکه کادرسازی را به خوبی انجام ندادیم، گفت: بیش از یک سال است که در اداره صمت مدیری تعیین نشده است، در صورتی که در خط مقدم نبرد اقتصادی بوده و مهار تورم و رشد تولید در آنجا شکل می‌گیرد.

اشاره به افزایش قدرت نظامی ایران

وی با اشاره به رشد صنعت دفاعی کشور یادآور شد: کشوری که چهل سال پیش برای تولید یک متر سیم خاردار ناتوان بود امروز در عرصه نظامی به خودکفایی رسیده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: در عرصه دفاعی و نظامی خودباوری را با جهاد تبیین به جوانان و نخبگان تزریق کردیم تا توانستند روی پای خودشان بایستند و در این راستا به موفقیت‌های بسیار بزرگی برسند.

مهدوی با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌ها در جهت حل مشکلات خراسان‌جنوبی و عقب ماندگی‌ها بهره‌ببریم، گفت: در هیئت‌های اندیشه‌ورز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را شناسایی، سپس درباره آن بحث کرده و بعد به دستگاه‌های اجرایی، ارجاع دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید نگاه ما ملی تاکتیک‌ها منطقه‌ای باشد، بیان کرد: اگر خود را سرگرم مسائل حاشیه‌ای کنیم، امسال هم به پایان رسیده و اتفاق خاصی در راستای حل مسائل و مشکلات مردم و خراسان جنوبی رخ نمی‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158759

مهمترین اخبار ایران و جهان: