نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 16:07

انتقال فرهنگ درست تربیتی با فعالیت درست معلمان ممکن می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که سال‌های آینده در مدارس حضور خواهند داشت باید بتوانند فرهنگ درست تربیتی را به دانش آموزان منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در همایش معلمان مقاومت که در محل سالن همایش برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم، با بیان اینکه هر اتفاقی اگر قرار است در کشور رخ دهد باید در حوزه تعلیم و تربیت برای نسل آینده اتفاق بی‌افتد، گفت: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که سال‌های آینده در مدارس حضور خواهند داشت باید فرهنگ را بتوانند به دانش آموزان عزیز منتقل کنند.

وی افزود: بنابر این اگر قرار است کاری در هر حوزه‌ای اتفاق بیافتد باید توسط معلمان انجام شود تا فرهنگی که مدنظر است انتقال پیدا کند.

حجرگشت با بیان اینکه قطعا حضور مهمانان برای دانشجویان مهم است، بیان کرد: برای اینکه بدانیم چه اقداماتی را باید برای اهداف جمهوری اسلامی انجام دهیم و به اهدافمان پایبند باشیم.

وی در خصوص برنامه‌های هفته معلم، گفت: با هماهنگی مسؤولین برنامه‌های مدنظر است برای تجلیل از معلمین، معلمان نمونه، معلمان بازنشسته، دانشجو معلمان و تمام افرادی که در حوزه تعلیم و تربیت زحمت می‌کشند انجام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1176159

مهمترین اخبار ایران و جهان: