نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 16:05

انتقاد امام جمعه پارس آباد از عدم وصول مطالبه پنبه کاران

امام جمعه پارس آباد از عدم پرداخت مطالبات پنبه کاران تا به امروز، انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره ) برگزار شد ضمن انتقاد از عدم پرداخت مطالبه پنبه‌کاران اظهار کرد: مسئولین دعوت از سرمایه‌گذاران در دشت مغان را اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) که روز میلاد ایشان در تقویم جمهوری اسلامی روز اکرام نام‌گذاری شده است، افزود: مؤمنان در این هفته با دادن صدقه و دستگیری از نیازمندان و با دادن خمس و زکات گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان جامعه را حل کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی به عوامل طلاق در جامعه پرداخت و تشریح کرد: اعتیاد فرد به مواد مخدر و سایر چیزهای دیگر از عوامل طلاق در جامعه است که موجب می‌شود اقتصاد و سلامت  جسمی فرد از بین برود و فرد نسبت به بنیاد خانواده بی‌توجه و بی‌مسئولیت شود و اعتیاد باعث خشم زودهنگام و از بین رفتن محبت در خانواده و موجب طلاق  می‌شود .

وی ضمن تشکر از مسئولین کمپ ترک اعتیاد در شهرستان پارس‌آباد تأکید کرد: مسئولین مشکلات و کمبود امکانات کمپ‌های  ترک اعتیاد شهرستان پارس‌آباد را تکمیل کنند.

باقری بنابی به فساد گسترده ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا اشاره کرد و عنوان کرد:  ترامپ با دادن حق‌السکوت به تجاوز جنسی محکوم شد که به‌زودی دستگیر و مجازات خواهد شد.

وی اشاره کرد: مسئله عفاف و حجاب در جامعه باید کنترل شود و زنان مسلمان شرعاً و قانون باید پوشش اسلامی داشته و کشف حجاب شرعاً  گناه و جرم است.

امام‌جمعه پارس‌آباد ضمن انتقاد از عدم صدور بیانه از طرف مجلس شورای اسلامی در مورد رعایت حجاب و عفاف عنوان کرد: نمایندگان مجلس نسبت به مسئله عفاف و حجاب بی‌تفاوت نباشند.

وی گفت: عده‌ای به‌صورت زودهنگام به تبلیغات انتخابی پرداخته‌اند که جرم است و توصیه می‌شود نامزدهای انتخاباتی، رقابت سالم انتخابات  مجلس شورای اسلامی را فاسد نکنند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133715

مهمترین اخبار ایران و جهان: