نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 11:02

تخصیص اعتبارات لازم برای تجهیز شبکه بهداشت و درمان پاوه

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تخصیص اعتبارات لازم برای تجهیز شبکه بهداشت و درمان پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی صبح جمعه در نشست اعضا هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در سال گذشته در بیمارستان پاوه صورت گرفته و بیمارستان نظم خوبی دارد و بیماران از خدمات ارائه شده در این مرکز راضی هستند و خدمات درمانی به بهترین نحو ممکن در این بیمارستان ارائه می‌گردد که قابل تقدیر است.

وی افزود: پاوه شهر ویژه‌ای است و دانشگاه نظر ویژه به این شهرستان دارد و هیچ بیمارستانی در شهرستان‌های استان به نوسازی و مجهزی این بیمارستان نیست و مجهزترین و پیشرفته‌ترین سی تی اسکن ما در این مرکز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتبار لازم برای تجهیز سالن کنفرانس بهورزی اختصاص خواهد یافت و پروژه‌های بهداشتی شهرستان پاوه از جمله دیوار کشی و انجام تعمیرات تأمین اعتبار می‌شود.

محمدی بیان کرد: برای سردخانه واکسیناسیون فضا در بیمارستان در اختیار معاونت بهداشتی قرار خواهد گیرد و طی یک ماه آینده تجهیز گردد.

وی ادامه داد: معاونت غذا و داروی دانشگاه یک دستگاه دیالیز را در ۲ هفته آینده به این بیمارستان تحویل خواهد داد و سایر دستگاه‌های دیالیز نیز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تفکیک کارانه کلینیک‌ها از بیمارستان‌ها و به روز شدن کارانه کینیک ها باید در دستور کار قرار گیرد و تأمین اعتبار جهت تجهیزات میکروسکوپ چشمی در اسرع وقت پیگیری می‌شود و اعتبار لازم برای تجهیزات ارتوپدی و تجهیزات اتاق عمل در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین می‌گردد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132759

مهمترین اخبار ایران و جهان: