نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 10:20

اهدای فرش دستباف بانوی خیر خمینی در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

یک بانوی خیر خمینی ، یک تخته فرش دستباف خود، در ابعاد زرع و نیم را در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمدبه ستاد دیه استان مرکزی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک
زهرا شیرخانی بانوی خیراهل  شهرستان خمین تخته فرش دسترنج خود  را به مجریان برنامه اهدا کرد تا هزینه‌اش صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شود.  

 این بانوی خیر در خصوص این امر خداپسندانه خود گفت: بنده حرکت‌های نوع دوستانه خیران را مشاهده کرده و روحم منقلب شد، از این‌رو به خاطر رضایت الهی تصمیم گرفتم  فرش دسترنج خود را در راستای آزادی زندانیان اهدا کنم تا بتوانم دل خانواده ای را در همین روزهای آغازین سال جدید شاد کنم.

وی افزود:این زندانیان ناخواسته گرفتار زندان شده‌اند، بنده نیز هرآنچه در توان داشتم برای آزادی این زندانیان اهدا می‌کنم تا پدری به آغوش خانواده بازگشته و سرپناه اهل و عیال خود باشد.

گفتنی است: این فرش توسط یکی از خیرین حاضر در این آیین گلریزان به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال خریداری و در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان مرکزی تقدیم شد.

 خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد واریز کنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124559

مهمترین اخبار ایران و جهان: