نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 11:01

میزبانی 36 محفل قرآنی کتابخانه‌های عمومی فارس از ماه مبارک رمضان

سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس از برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: محافل قرآن و عترت کتابخانه‌های عمومی فارس با برنامه‌ریزی‌های گسترده به استقبال ماه رمضان رفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین فیروزی، با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه بهار قرآن، گفت: امسال، دومین سال متمادی است که سعادت داریم ماه رمضان را با همراهی محافل قرآن و عترت سپری کنیم، چنانچه در حال حاضر 36 محفل قرآن و عترت  در کتابخانه های عمومی استان فارس فعال است. 

وی با اشاره به برنامه ریزی گسترده محافل برای گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برگزاری جلسات روخوانی، قرائت، تفسیر و آموزش قرآن کریم در قالب محفل قرآن و عترت در کتابخانه های استان انجام می شود. 
 
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای گرامیداشت ماه مبارک رمضان در کتابخانه های عمومی فارس انجام شده است، افزود: تمامی کتابخانه های عمومی استان در ایام ماه مبارک، میزبان ویژه برنامه های فرهنگی و ترویجی با موضوع ماه رمضان خواهند بود. 

فیروزی اضافه کرد: همچنین در سطح استانی، برنامه ضیافت مطهر در ماه مبارک رمضان برگزار شد که در این برنامه  هفت کتاب از آثار شهید مطهری با تدریس محمدرستم‌پور، مدیرکل پژوهش ایرنا و استاد حوزه و دانشگاه نقد و بررسی شده است. 

وی همچنین خاطر نشان کرد: ویژه برنامه ملی بهار در بهار نهاد نیز در اولین روز از ماه مبارک رمضان با همکاری کتابخانه عمومی قائمیه لامرد برگزار شده است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124659

مهمترین اخبار ایران و جهان: