نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 12:50

رونمایی از مربی جدید تیم ملی والیبال/ عطایی قید گزینه خارجی را زد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران قید مربی بدنساز لهستانی را زد و قرار است از یک گزینه داخلی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا یکم مرداد) قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر)، انتخابی المپیک مردان در ژاپن، چین و برزیل (8 تا 16 مهر) شرکت می‌کند.

در همین راستا گفته می شد که فدراسیون والیبال برای تقویت کادر فنی تیم ملی به دنبال امضای قرارداد مجدد با یاناس، مربی بدنساز لهستانی است، اما حالا به نظر می رسد که عطایی قید حضور این مربی خارجی را زده و به دنبال استفاده از گزینه های داخلی است. از گوشه و کنار شنیده می شود یکی از جدی ترین دلایل عدم بازگشت یاناس به تیم ملی مسائل مالی بوده است.

به این ترتیب به نظر می رسد مهدی خباز که سابقه حضور در تیم ملی را در دوران آلکنو دارد و ملی پوشان را در المپیک همراهی کرده بود جدی ترین گزینه عطایی برای اضافه شدن به کادر فنی است؛ با توجه به اینکه خباز در حال حاضر عضو کادر فنی تیم ملی نوجوانان است باید منتظر ماند و دید که شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

با وجود اینکه حضور یاناس در تیم ملی منتفی شد، اما فدراسیون همچنان به دنبال یک مربی خارجی هست تا بتواند با حضور او کادر فنی تیم ملی را تقویت کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129259

مهمترین اخبار ایران و جهان: