نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 14:22

ایران امانت گرانبهای شهدا در دستان ما است

پارس‌آباد- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز کشور ایران به عنوان امانتی بزرگ و گرانبها از سوی شهیدان است که در پاسداری از آن باید همتی عظیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی‌اصل پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید «گلزاری» در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان‌های شهدا وظیفه یکایک ما است که باید به آن جامع عمل بپوشانیم.

وی عزت، استقلال و اقتدار حال و آینده ملت ایران را مدیون و مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و تصریح کرد: نباید از یاد شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها غافل شده و فراموششان کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل جایگاه شهدا و خانواده‌های آنها را متعالی دانست و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران سندهایی با هویت و مایه افتخار و عزت این نظام هستند چرا که اگر اینها نبودند، اکنون سرنوشت کشور ما نیز به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

محمدی‌اصل با بیان اینکه شهدا به آیات خداوند متعال تأسی کردند و پاداش خود را از پرورگار می‌گیرند، افزود: شهدا با خدا معامله کردند و شهادت در راه خدا نیز سعادت می‌خواهد که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و ادامه داد: عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان‌های شهدا وظیفه یکایک ما است که باید به آن جامع عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قیاس آن با شهادت اضافه کرد: امروز کشور و نظام مقدس اسلامی به عنوان امانتی گرانبها از شهیدان به دست ما سپرده شده و ما نیز باید در حفظ، حراست و بالندگی آن هر آنچه در توان داریم را به میدان بیاوریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178015

مهمترین اخبار ایران و جهان: