نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 09:24

ایستگاه پمپاژ«داجیوند»هلیلان نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: ایستگاه پمپاژ«داجیوند»هلیلان نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری هلیان اظهار کرد: برای ۸۰ میلیارد اعتبار موردنیاز تکمیل پمپاژ داجیوند با سازمان برنامه و بودجه رایزنی شده است.

وی گفت: در خصوص مشکلات مربوط به آنتن دهی و اینترنت، وزیر ارتباطات قول داد که هلیلان را در این زمینه به صورت ویژه ببیند.

فلاحی بیان کرد: از دیگر مطالبات مردم هلیلان استقرار بنیاد مسکن در این شهرستان است، در این زمینه رئیس بنیاد مسکن کشور با ایجاد سریع نمایندگی بنیاد مسکن در شهرستان هلیلان و تعریف چارت سازمانی برای آن و به کار گیری نیروها موافقت کرده است.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: در حوزه آموزش و پرورش نیز با توجه به وجود ۵ مدرسه کانکسی در زردلان هلیلان، با معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش مذاکره شده و قرار است مدارس کانکسی روستاهای دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در این شهرستان جمع شوند و مدارس عادی و با امکانات لازم ایجاد شود.

وی تصریح کرد: مطالبه دیگر آموزش و پرورش هلیلان تامین تجهیزات و خودروی مورد نیاز این اداره بود که در این زمینه مقرر شد با وزیر نفت رایزنی شود که یک دستگاه خودرو مورد نیاز آموزش و پرورش استان را تامین کند.

وی افزود: همچنین با معاون وزیر راه و شهرسازی برای تامین قیر رایگان برای بافت فرسوده شهر توحید به عنوان مرکز شهرستان هلیلان رایزنی شده است.

فلاحی اضافه کرد: برای تکمیل طرح هادی روستای سرچم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل بودجه در اختیار نماینده اختصاص خواهد یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1166159

مهمترین اخبار ایران و جهان: