نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 16:36

برگزاری افطاری وحدت و مقاومت در ۱۰ شهرستان گلستان

گرگان- مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان گفت: افطاری وحدت و مقاومت همزمان با استان‌های تلفیقی کشور در ۱۰ شهرستان گلستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی میرپارسایی بعدازظهر یکشنبه در جمع علما، فرهنگیان، اهالی هنر و جامعه ورزشی در مسجد نورانی مراوه تپه اظهارکرد: افطاری وحدت و مقاومت همزمان با استان‌های تلفیقی کشور در ۱۰ شهرستان گلستان در حال برگزاری است.

مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این آئین با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز اسلامی گلستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن راه رشد را از بغی مشخص کرده است، ادامه داد: در حال حاضر مصداق اتم طاغوت، اسرائیل است که شدیدترین دشمن مؤمنین محسوب شده که در پی نابودی نسل و حرث بلاد اسلامی است.

میرپارسایی گفت: استکبار برای کم رنگ کردن مسئله فلسطین، جنگ شیعه و سنی را به راه انداخته است.

مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: اهمیت اینگونه جلسات را در کلام سران رژیم بوضوح می‌توان یافت که از وحدت شیعه و سنی هراس دارند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام از روز اول بر مسئله فلسطین پافشاری داشت اگرچه بدخواهان چشم دیدن حمایت ما را ندارند اما این حمایت‌ها تا به امروز ادامه داشته و اگر ما دلیل قرآنی و روایی هم مبنی بر وحدت نداشتیم عقل حکم می‌کند که برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید بین مسلمین وحدت ایجاد شود زیرا ما دشمن مشترکی داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153515

مهمترین اخبار ایران و جهان: