نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 17:07

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های ملایر

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح ارتقای امنیت و برخورد قاطع با ناهنجاری‌های اجتماعی در تفرجگاه‌های شهرستان خبر داد و گفت: با ناهنجاری‌های اجتماعی قاطعانه برخورد می‌شود.

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار و ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده‌ها، با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضائی با حضور چندین اکیپ از مأموران پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و یگان امداد طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح تفرجگاه‌های شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اهداف دیگر این طرح و مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین از جمله حمل کنندگان سلاح سرد، استعمال قلیان، سگ‌گردانی، تظاهر به روزه خواری در ملاعام، بدحجابی و بی‌حجابی، افزود: در همین راستا مأموران تعداد ۸۹ عدد قلیان را در محل‌های عرضه غیر مجاز جمع آوری و تعداد ۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: در این طرح تعداد دو دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت که آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت داشتند توقیف و رانندگان ۵۰ دستگاه خودرو دارای آلودگی صوتی و تظاهر به روزه‌خواری اعمال قانون شدند.

سرهنگ ساکی در ادامه بیان کرد: در اجرای این طرح تعدادی سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر نیز کشف و تعداد ۱۰ نفر از افراد متخلف نیز به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه با تاکید بر استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی با جدیت و همت مضاعف پلیس و بهره گیری حداکثری از امکانات در راستای برخورد قاطع با قانون شکنان از شهروندان خواست به منظور توسعه هر چه بیشتر امنیت با پلیس مشارکت لازم را داشته باشند، اظهار کرد: در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1119659

مهمترین اخبار ایران و جهان: