نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 17:38

بخش سی تی اسکن بیمارستان آزادشهر به بهره برداری رسید

آزادشهر- بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر با حضور مسئولان استان گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار گلستان ظهر جمعه در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان آزادشهر اظهار کرد: افزایش میزان تخت‌های بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر به ۱۳۰ تخت و پیش بینی اعتبار برای تکمیل بیمارستان در حال ساخت رامیان از پروژه‌های مهم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گلستان است که در مصوبات دور نخست سفر قرار داشت.

علی محمد زنگانه افزود: با وجود آنکه در دوره نخست سفر حجت الاسلام رئیسی به گلستان ۱,۷۳۰ میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و درمان پیش‌بینی شد اما لازم است تا برای رفع کمبودهای زیرساختی در بخش بهداشت و درمان اعتبارات بیشتری در دور دوم سفر پیش‌بینی شود.

وی گفت: اعمال بیمه سلامت رایگان ۲۰۰ هزار نفر از افراد فاقد بیمه در گلستان، حمایت از بیماران سرطانی و خاص، تحت پوشش قرار گرفتن درمان ناباروری و افزایش ۵۰ تخت در بیمارستان حکیم جرجانی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان در گلستان است که باید اطلاع رسانی شود.

استاندار گلستان گفت: برای آنکه تبلیغات منفی بدخواهان و دشمنان علیه دولت و نظام خنثی شود باید اقدامات انجام شده و خدمات ارائه شده به مردم بازگو شود متأسفانه در اطلاع رسانی ضعف‌هایی وجود دارد که بایستی برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174159

مهمترین اخبار ایران و جهان: