نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 13:21

راه‌اندازی سامانه نظرسنجی پس از ترخیص دردانشگاه علوم پزشکی دزفول

دزفول - رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از راه اندازی سامانه الکترونیکی «نظرسنجی پس از ترخیص بیماران» خبر داد.

سعید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت مشارکت بیماران در این نظرسنجی اظهار کرد: مشارکت در این سامانه نظرسنجی که در دی ماه سال گذشته با هدف ارتقای کیفی خدمات ارائه شده به بیماران راه اندازی شده، به ما کمک می‌کند که کاستی‌ها و مشکلات طول درمان را از زمان پذیرش تا ترخیص بیمار شناسایی و رفع کنیم.

وی ادامه داد: در راستای افزایش میزان رضایت مندی بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول پس از ترخیص آنها، پیامکی در خصوص مراجعه، به سامانه نظرسنجی ارسال می‌شود که بیماران می‌توانند با ورود به لینک پیامک شده در این نظرسنجی شرکت کنند.

رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول همچنین عنوان کرد: بیمارانی که پس از ترخیص، پیامکی در این خصوص برایشان ارسال نشده و یا بیمارانی که قبل از دی ماه سال گذشته در بیمارستان بزرگ دزفول بستری بوده اند نیز می‌توانند به سامانه «نظرسنجی بیماران پس از ترخیص» به آدرس darman.dums.ac.ir مراجعه کنند.

نظری با اشاره به این نکته که سوالات موجود در سامانه نظرسنجی در محورهای مختلفی از قبیل نحوه برخورد کارکنان درمانی و پشتیبانی با بیماران، میزان رضایتمندی از خدمات رفاهی، چگونگی هزینه‌های درمانی و… طراحی شده اند، تأکید کرد: این سامانه روزانه توسط مسئولان معاونت درمان مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت و شهروندان می‌توانند با طرح مشکلات و ارائه نظرات و پیشنهادهای خود ما را در ارتقای سطح خدمات درمانی یاری کنند.

وی در رابطه با نواقص احتمالی در طول بستری، ضمن عذرخواهی از شهروندان بیان کرد: تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بهره گیری از تجربیات گذشته و تلاش‌های شبانه روزی و مستمر خود سعی بر کاهش نواقص و کاستی‌های موجود را خواهند داشت.

نظری تاکید کرد: بیمارانی که در این نظرسنجی شرکت کرده و رضایت نداشتن خود را در رابطه با موضوعی اعلام کنند، اطمینان داشته باشند که ضمن پیگیری موضوع توسط مسئول مربوطه با آنها تماس گرفته می‌شود و اقدامات لازم در خصوص جبران آن نارضایتی، انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1135215

مهمترین اخبار ایران و جهان: