نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 10:27

تحریم و تروریستی‌خواندن سپاه بدلیل خنثی ساختن توطئه‌های دشمن است

جانشین امور استانها مجمع رهروان کشور گفت: اروپایی‌ها بخشی از امنیت خودشان را مدیون سپاه هستند و این بازی‌های سیاسی برای زیاده‌خواهی در مذاکرات هسته‌ای صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد پاینده جانشین امور استان‌های مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور صبح امروز درباره اقدام اروپایی‌ها برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اروپایی‌ها بخشی از امنیت خودشان را مدیون سپاه هستند و این بازی‌های سیاسی برای زیاده‌خواهی در مذاکرات هسته‌ای صورت گرفته است.

وی با بیان این که روزی که داعش در سوریه و عراق سر برآورده بود و بخشی از خاک اروپا را نیز به عنوان نقشه بلاد خویش تعیین کرده بود و در حال کشت و کشتار برای تحقق مرزهایش بود، این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با حضوری شجاعانه در میدان، ریشه داعش را خشکاند، افزود: اگر آن مجاهدت‌ها در کار نبود، اکنون بزرگ‌ترین بحران اروپا، غلبه بر داعش می‌بود.

به گفته پاینده، سپاه بخش جدایی ناپذیر از امنیت منطقه و جهان است و به راه انداختن بازی‌های آلوده سیاسی نظیر تروریستی خواندن نیرویی که تمام تجهیزات و امکانات و ادوات خویش را در سایه 4 دهه تحریم، خودش تأمین می‌کند، عملا کمک به ناامنی و چراغ سبز نشان دادن به تروریست‌ها است و الا این موضوع با هیچ منطقی، همخوانی ندارد.

جانشین امور استان‌های مجمع رهروان ادامه داد: تروریستی خواندن نیروی نظامی یک کشور حتی با منشور ملل متحد نیز سازگاری ندارد و یک بدعت غیرقانونی در جهان است تا یک ملت را در برابر تهدیدات، خالی از قدرت کنند.

پاینده با تأکید بر ضرورت هوشیاری داخلی و حفظ انسجام عمومی در جامعه، طراحی‌های غرب برای منطقه را تلفیقی از بازی‌های سیاسی، رسانه‌ای و فکری خواند و نسبت به ناامن ساختن منطقه با چنین ابزارهایی به منظور دست درازی به منابع انرژی و ... هشدار داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دود ایجاد ناامنی در منطقه به چشمان اروپایی‌ها نیز خواهد رفت و آنان می‌خواهند مهم‌ترین نیرویی که توانسته در برابر ناامنی و تروریست در منطقه خلیج فارس و کشورهای پیرامونی و نیز کشورهای جنوب غربی آسیا مقاومت کند را تروریست بخوانند تا به اهداف کثیف خویش در پرورش تروریسم در این منطقه دست پیدا کنند اما باید بدانند که سپاه برآمده از مردم است و توطئه‌های آنان راه به جایی نخواهد برد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 987715

مهمترین اخبار ایران و جهان: