نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 21:31

هرمزگان بیش از ۲ هزار میلیارد تومان طرح جاده‌ای در حال اجرا دارد

بندرعباس - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با بیان اینکه این استان بیش از ۲ هزار میلیارد تومان طرح جاده‌ای در حال اجرا دارد، گفت: طرح‌های متعدد جاده‌ای در سطح استان درحال اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شرفی عصر یکشنبه در آیین افتتاح پل چارک اظهار کرد: ۲۵۳ قرارداد در سطح استان داریم با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان که ۴۳ قرارداد مربوط به مصوبات سفر رییس جمهور به هرمزگان است.

وی ادامه داد: اعتبار این مصوبه ها یکهزار و ۲۹ میلیارد تومان بوده و از اساسی‌ترین طرح‌های هرمزگان محسوب می شوند و یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها پل چارک است.

وی اضافه کرد: از جمله طرح‌های مهم دیگری که در سفر رییس جمهور مصوب شد احداث ۳۵۱ کیلومتر راه روستایی در سطح هرمزگان بوده که تا امروز ۱۴۷ کیلومتر از طول این راه‌ها احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خاطرنشان کرد: ازجمله طرح‌های مهم دیگر احداث راه‌های روستاهای بالای ۱۰۰ خانوار بوده که ۱۱۵ کیلومتر در سطح استان باقی مانده است که اجرای آن آغاز شده و تا امروز افزون بر ۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید و بقیه هم با پیشرفت فیزیکی خوبی درحال اجراست.

شرفی ابراز کرد: همچنین از جمله طرح‌های اساسی در غرب هرمزگان بهسازی چاه بنادر - تنگ بستک، بهسازی دژگان - لمزان، بهسازی جناح - فرامرزان و احداث پل اَرمَک است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 963959

مهمترین اخبار ایران و جهان: