نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 09:59

شهید سلیمانی همواره خود را سرباز انقلاب اسلامی می دانست

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز انقلاب اسلامی می دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از شخصیت‌های ارزشمندی که در دی ماه دعوت حق را لبیک گفت آیت الله مصباح یزدی است که از شخصیت‌های برجسته حوزه بود که از اول پای انقلاب بودند و مورد توجه مدرسین بزرگ حوزه بود و تمام عمر شریف خود را صرف اسلام و ترویج معارف اسلامی نمود و در خدمت امامین انقلاب بود.

وی افزود: چهارم دی ماه همچنین میلاد مبارک حضرت مسیح (ع) است که از پیامبران بزرگ الهی است که جمله‌های بسیار مهمی از حضرت به یادگار مانده خصوصاً مناجات‌های خاص ایشان با خداوند از جمله توصیه‌های حضرت عیسی (ع) متواضع بودن است که البته تواضع سرمایه بزرگ انسانی است که با هر کسی باشد برنده در دنیا و آخرت است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز همچنین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که توسط آمریکای جنایتکار شهید شد، این عنصر تواضع را خیلی می‌توان در مورد حاج قاسم سلیمانی شهید بزرگوار ایران اسلامی سراغ گرفت زیرا این صفت ارزشمند تواضع باعث شد که بیش از ۳۰ میلیون در مراسم وداع با پیکر شهید شرکت کردند و گفت روی سنگ قبرم عنوان سرباز را بنویسید که این کم نیست.

علما بیان کرد: خداوند تبارک و تعالی هیچ کاری را بدون اجر و مزد نمی‌گذارد و حقیقتاً اگر خودمان را خرج خدا کنیم، خدا هم جواب می‌دهد و این عالی‌ترین معامله در زندگی ما است.

وی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردم خاری در چشم استکبار است و همین عظمت انقلاب باعث شده که خواب از چشمان دشمنان زدوده شود و آرامش آنها بر هم خورد.

علما با مهم دانستن توفیق بندگی خداوند گفت: در فرهنگ بندگی هر عملی عکس العمل دارد و هر کس برای خدا وقت بگذارد خداوند هم ایشان را معرفی می‌کند، شهدای سرافراز ما خود را مخلصانه برای خدا هزینه کردند و خداوند هم پاداش آن را داده است، شهادت بالاترین پاداش خداوند به مخلصان درگاه حضرت احدیت است و در واقع خداوند جواب آنها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 954059

مهمترین اخبار ایران و جهان: