نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 16:38

هدف نهایی هسته گزینش صیانت از سلامت اداری است

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: حفاظت و صیانت از سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی هدف نهایی هسته گزینش است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری ظهر یکشنبه در بازدید از هسته گزینش و تجلیل از نیروهای شاخص گزینش آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: گزینشگران در کنار نیروهای حراستی و بازرسی بازوهای نظارتی آموزش و پرورش در سازماندهی نیروی انسانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی و کارآیی گزینش می‌تواند سلامت اداری را در هر سازمان تضمین کند، خاطرنشان کرد: گزینش جز ابتکارات ارزشمند بعد از انقلاب اسلامی در حوزه نیروی انسانی است که دهه‌های گذشته به خوبی کارکرد خود را نشان داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه نقش گزینش در توفیقات حاصل شده در آموزش و پرورش و برگزیدن نیروهای خالص و متعهد ملموس است، گفت: نقش حمایتی گزینش از نیروی انسانی مورد تاکید آموزش و پرورش است.

صفری بیان کرد: باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا در بدنه دستگاه این نگاه غالب شود که هدف غایی فعالیت‌های گزینش صیانت از سلامت اداری و حمایت از نیروهای سازمان است.

وی گزینش افراد دارای صداقت و مسئولیت پذیری بالا را در سازمان بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ضروری است تا در فرایند گزینش از آزمون‌ها و پرسشنامه‌های استاندارد در راستای ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد به خصوص مسئله صداقت و مسئولیت پذیری استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه هدف از اجرای فرآیند گزینش ورود نیروهای اثرگذار به مجموعه آموزش و پرورش است، اظهار کرد: شناسایی این موارد به عنوان اصول اولیه جزو فعالیت‌هایی است که خود مدیریت هسته گزینش می‌تواند انجام دهد و این مدیریت بازوان ما در این زمینه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر در این بازدید از کارکنان هسته گزینش آموزش و پرورش استان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990959

مهمترین اخبار ایران و جهان: