نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 08:45

آئین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی برگزار شد

بوشهر- آئین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی و پنجمین همایش انجمن‌های ورزش دانشجویی خوابگاهی در پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر جمعه‌شب در آئین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی و پنجمین همایش انجمن‌های ورزش دانشجویی خوابگاهی اظهار داشت: نگاه بلند ریاست دانشگاه فرهنگیان در توسعه این دانشگاه در ابعاد مختلف شایسته تقدیر است.

رضا درویشی گفت: تلاش‌های بسیاری برای برگزاری خوب این دوره توسط همکاران ستادی دانشگاه به ویژه معاون دانشجویی، مدیرکل تربیت بدنی و رؤسای ادارات این معاونت و همکاران در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای برگزاری موفق این دوره انجام شد و از اینکه این تلاش‌ها موجبات رضایت خاطر شرکت کنندگان در دوره را فراهم ساخته خرسندیم.

آئین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی برگزار شد

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان نیز در این آئین در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های دکتر صحرایی رئیس محترم دانشگاه و دکتر انصاری راد معاونت محترم دانشجویی اظهار داشت: حضور با علاقه، فعال و منظم بالای ۹۵ درصد از کارشناسان و دبیران انجمن در تمامی کارگاه‌ها و همه مراحل دوره و از طرف دیگر حضور و مشارکت فعال همه اساتید در تمام برنامه‌ها از ابتدا تا انتها از ویژگی بارز این دوره بود و اعلام داشت از دیگر ویژگی خوب این دوره مهمان نوازی همکاران عزیز در استان بوشهر بود که رضایت کامل در برگزاری این دوره اعلام شد.

سید رفیع شفابخش گفت: امیدوارم که این همدلی، صمیمیت و این رفاقتی که در دوره موج می‌زد به لطف و عنایت الهی ما را به اهدافی که این دوره و همایش دنبال می‌کرد برساند.

شفابخش بیان داشت: امیدواریم با مراجعت کارشناسان به استان‌ها با برنامه ریزی دقیق‌تر نشاط، شادابی، تحرک و پویایی، امید بخشی و امید آفرینی در پردیس‌ها و مراکز بیشتر شود که قطعاً اتفاق خواهد افتاد.

آئین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی برگزار شد

وی تصریح کرد: همچنین پیگیری جدی برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در استان‌ها صورت خواهد گرفت تا بتوانیم بخش اعظم اوقات فراغت دانشجومعلمان را با ورزش و فعالیت بدنی و فرهنگی پر کنیم.

شفابخش با اشاره به کارگاه بارش فکری برگزار شده در این همایش متذکر شد: خروجی این کارگاه بیش از ۲۰ ایده و پیشنهاد بوده و از اینکه همکاران در این کارگاه نیز حضور فعال و بحث‌های جدی داشته اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان ساخت: از جمله این موارد می‌توان به توسعه لیگ در رشته‌های مختلف ورزشی، افزایش اعتبارات در بخش‌های مختلف ورزش دانشگاهی، عدم پرداخت تنخواه برای اجرای برنامه‌های ورزشی توسط امور مالی در پردیس‌ها و مراکز، خرید یا نظارت بر خرید لوازم ورزشی با هماهنگی کارشناس تربیت بدنی، پیشنهاد مسابقات ورزشی کارکنان به صورت منطقه‌ای و کشوری، اختصاص یک یا دو ساعت خاص در یکی از روزهای هفته به عنوان مثلاً سه شنبه‌های شاد متناسب با شرایط استان، استفاده از پتانسیل دانشجویی در کار دانشجویی ورزشی، توسعه زیر ساخت‌های زود بازه ورزشی در پردیس‌های فاقد اماکن و فضاهای ورزشی و … اشاره کرد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان گفت: امیدواریم که بتوانیم از این خروجی‌های دوره به نحو احسن استفاده کنیم و از همه عوامل برگزاری این دوره در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم.

آئین پایانی هشتمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی برگزار شد

در ادامه این آئین نیز اساتید دوره و مسئولان ستادی و استانی دانشگاه به پرسش‌های کارشناسان و دانشجویان شرکت کننده در دوره پاسخ دادند.

در پایان نیز با حضور مسئولان از برترین‌های مسابقات دارت و تنیس روی میز که از سوی واحد امور دانشجویی و تربیت بدنی پردیس علامه طباطبایی برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 959415

مهمترین اخبار ایران و جهان: