نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 01:37

ساکنان سکونتگاه های غیررسمی برای اخذ سند مالکیت اقدام کنند/ فقط تا پایان امسال مهلت وجود دارد

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: ساکنان سکونتگاه های غیررسمی برای اخذ سند مالکیت به ادارات راه وشهرسازی در شهرستان ها و دفاتر پیشخوان دولت در بندرعباس مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان امشب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: ساکنان سکونتگاه های غیررسمی برای اخذ سند مالکیت به ادارات راه وشهرسازی در شهرستان‌ها و دفاتر پیشخوان دولت در بندرعباس مراجعه کنند.

عباس کمالی افزود: ساکنان این مناطق فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند جهت اخذ سند مالکیت اقدام نموده و پرونده تشکیل دهند.

کمالی اظهارداشت: تا 200متر زمین این املاک براساس نرخ منطقه ای و بیش از آن براساس نرخ کارشناسی محاسبه می شود.

وی افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن نیز تاکنون 15هزار نفر واجد شرایط در استان تشخیص داده شده اند که بیشتر آنها در بندرعباس هستند.

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان در خصوص گلایه برخی متقاضیان که ثبت نام کرده اند و پیامک دریافت نکرده اند و یا برای فرم جیم شان تعیین تکلیف نشده اند و مشکلی دارند؛ اظهار داشت: پیامک به مرور به متقاضیان ارسال می شود و در خصوص فرم جیم نیز اگر مشکلی وجود دارد، می توانند مراجعه نموده و مشکل شان را بررسی می کنیم.

وی درخصوص الحاق 200هکتار اراضی پنجه علی جهت اجرای طرح نهضت کلی مسکن در بندرعباس نیز گفت: مطالعات و اصلاحات لازم صورت گرفته و منتظر تصویب در شورای برنامه ریزی استان هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 959259

مهمترین اخبار ایران و جهان: