نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 13:46

کمک 17 میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان ایوانی

رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان گفت: حامیان به ایتام و و کودکان نیازمند ایوان ۱۷ میلیارد ریال کمک کردند.

حمید ایراندوست رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حامیان سخاوتمند و نیکوکار بالغ بر۱۷ میلیارد ریال به کودکان نیازمند و یتیم این شهرستان کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این میزان کمک در ۸ ماهه نخست سال جاری انجام گرفته است تصریح کرد: از این میزان کمک، حدود ۱۳ میلیارد ریال آن کمک نقدی و مابقی آن کمک غیرنقدی و اقلام کالایی بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان یادآور شد: تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ نفر حامی حمایت از کودکان یتیم تحت حمایت این نهاد را در شهرستان ایوان برعهده گرفته اند.

این مقام‌ مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه تورم و فشار اقتصادی امروزه زندگی را بر خانواده های مددجو خصوصاً فرزندان یتیم و بدون سرپرست دشوار کرده است، از هم استانی های عزیز نیکوکار و خیرین خارج از استان جهت مشارکت در حمایت از کودکان یتیم و نیازمند از طریق طرح اکرام ایتام دعوت می کنیم.

وی در پایان افزود: خداوند بزرگ را شاکر هستیم هم اکنون با مشارکت حامیان نیکوکار در طول سال بخشی از نیازهای خانواده های مددجو با مشارکت حامیان برطرف شده اما لازم به ذکر است این کمک ها کفاف مخارج سنگین خانواده های مددجو و همه نیازهای آنان را نمی‌دهد.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 942115

مهمترین اخبار ایران و جهان: