نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 12:04

رفع موانع پرداخت سرمایه در گردش به پروژه‌های استان اردبیل/ احداث واحدهای مسکن ملی مرکز استان در بهمن آغاز می‌شود

استاندار اردبیل گفت: موانع پرداخت سرمایه در گردش تبصره ۱۸ به پروژه‌های گوناگون استان اردبیل رفع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی در دور سوم سفرهای شهرستانی به سرعین در جریان بازدید از پروژه‌های تولیدی و عمرانی اظهار کرد: در حوزه تخصیص سرمایه در گردش تبصره ۱۸ برای پروژه‌های مختلف استان اردبیل موانعی پیش آمده بود که این موانع رفع شده است.

وی افزود: با رفع موانع اعطای سرمایه در گردش، پیشرفت پروژه‌های در حال اجرای استان اردبیل شتاب خواهد گرفت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پروژه تولیدی مرغ تخمگذار سبز سالم سرعین پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی دارد و جهت بهره‌برداری به تسهیلات سرمایه در گردش تبصره ۱۸ نیازمند است که در اسرع وقت از سوی دستگاه مربوطه اختصاص یافته و پروژه در دهه فجر سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.

پروژه هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی سرعین مشکل مالی ندارد

عاملی با اشاره به بازدید از پروژه هتل ۵ ستاره سرعین ادامه داد: متولی پروژه هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی سرعین اعلام کرده که این پروژه از لحاظ تأمین منابع مالی هیچ‌گونه مشکلی ندارد و با توجه به این موضوع، پروژه باید در کم‌تر از ۲ سال پیش‌بینی شده، به بهره‌برداری برسد.

وی تشریح کرد: مدیریت اجرایی پروژه هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی سرعین در مرکز کشور مستقر است که شرایط خاصی داشته و جهت تسریع، باید مدیریت پروژه در استان اردبیل مستقر شود.

استاندار اردبیل با اشاره به بازدید از پروژه ۴۷ واحد جهش تولید مسکن سرعین گفت: با توجه به این‌که میانگین اجاره‌نشینی در استان اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است، باید پروژه احداث مسکن در استان تسریع شود و در این راستا طی بهمن امسال، عملیات اجرایی ساخت ۲۰هزار واحد مسکن ملی با اختصاص ۵۰ هکتار زمین در مرکز استان آغاز خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 956359

مهمترین اخبار ایران و جهان: