نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 16:07

اهمیت توجه به چشم‌انداز آینده در تدوین طرح‌های شهری

استاندار اردبیل با بیان اهمیت توجه به چشم‌انداز آینده در طرح‌های شهری، سامان‌دهی ورودی‌های شهر و بازار آهن‌فروشان، بهسازی بافت فرسوده داخل شهر، تعیین تکلیف پروژه‌های مسکوت شهری و تهیه طرح جامع منظرسازی را از جمله اقدامات ضروری برای شهر اردبیل عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست عمران شهری اردبیل اظهار کرد: تدوین و اجرای طرح‌های مهم و تأثیرگذار در سطح شهر اردبیل و توجه به چشم‌انداز آینده در این طرح‌ها، دارای اهمیت است.

وی افزود: سامان‌دهی ورودی‌های شهر و بازار آهن‌فروشان، بهسازی بافت فرسوده داخل شهر، تعیین تکلیف پروژه‌های مسکوت شهری و تهیه طرح جامع منظرسازی، از جمله اقدامات مهم و ضروری برای شهر اردبیل بوده و نیازمند پیگیری است.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز با اشاره به بررسی طرح سامان‌دهی ورودی‌های اردبیل از سمت مغان و آستارا، خواستار بررسی و ارائه طرح سامان‌دهی برای ورودی شهر اردبیل از سمت خلخال شد.

میرحعفریان گفت: برای تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل نیز ۲ منطقه آماده تصویب است که با بررسی‌های کارشناسی زمینه تصویب نهایی فراهم می‌شود.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 972915

مهمترین اخبار ایران و جهان: