نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 15:03

۴ نفر از عوامل تشویش اذهان عمومی در علی آبادکتول دستگیر شدند

علی آبادکتول- فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول از دستگیری چهار نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نوروزی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی انتشار مطالبی برای اغتشاش و تشویش اذهان عمومی توسط افرادی در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول افزود: مأموران پلیس فتا و امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی چهار متهم را در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را تأثیر منفی تبلیغات رسانه‌های معاند عنوان کردند.

نوروزی گفت: افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به تشویش اذهان عمومی، هتک حیثیت، فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای دیگران می‌کنند باید در مراجع قضائی پاسخگوی رفتار و اعمال خود باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول تاکید کرد: پلیس همواره در فضای حقیقی و مجازی اقدامات و فعالیت‌های مجرمان و افراد هنجارشکن را رصد و برابر قانونی با آنها برخورد می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 960515

مهمترین اخبار ایران و جهان: