نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 17:00

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کنگان اجرا شد

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و برای پاسخگویی به مطالبات مردمی، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با استفاده از اکیپ‌های ویژه و با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در محلات، معابر عمومی و پارک‌ها به مدت ۷۲ ساعت به مرحله اجرا گذاشت.

وی و با ابراز رضایت مندی شهروندان از اجرای طرح در شهرستان کنگان گفت: در این راستا مقدار ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و تعداد ۱۰ نفر خرده فروش، توزیع کننده مواد مخدر و معتاد را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حبیبی در پایان حفظ امنیت و آرامش مردم برای پلیس را بسیار مهم و با اهمیت خواند و افزود: این طرح همچون گذشته در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد و پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 961015

مهمترین اخبار ایران و جهان: