نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 20:29

رفع محرومیت در مازندران برنامه جامع و جاری سپاه است

ساری- فرمانده کل سپاه پاسداران رفع محرومیت و رقم زدن رفاه در استان مازندران را هدف و برنامه جامع و جاری سپاه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی در آئین افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی مردم پایه بسیج که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: از بین بردن و جارو کردن محرومیت در استان مازندران که یک استان پر نعمتی است و واقعاً استعدادهای لازم برای رقم زدن یک زندگی توأم با رفاه و یک زندگی عزتمندانه برای همه مردم آن خطه را دارد، نه فقط آرزو بلکه هدف و برنامه‌ی جامع و جاری سپاه است.

وی افزود: انشالله دست به دست هم خواهیم داد و به اذن خداوند ظرف سال‌های آینده با شکوفا کردن آن استعدادهای نهفته در مازندران همه نیازهای مناطق روستایی این استان را برطرف خواهیم کرد زیرا ما برای تحقق این هدف مصمم هستیم و به همکاری و مساعدت استاندار و همکارانشان در سطح آن استان کاملاً امیدوار و نیازمندیم.

وی ادامه داد: مطمئنیم که با این همتی که در مجموعه مدیران و مسئولان مازندران وجود دارد اتفاقات بسیار زیبا برای مردم عزیز و شهید داده دیار علویان خواهد افتاد.

فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: از سپاه کربلا، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، خیرین و آحاد مدیران و مسئولان نهادها و دستگاه‌های دولتی استان مازندران که واقعاً همت کردند و ما را به آن درجه از افتخار در این خطه رساندند که برای یک آینده خیلی خوب می‌توانیم صحبت کنیم، صحبت‌هایی که متکی بر عمل بوده نه آرزو، تشکر می‌کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 961515

مهمترین اخبار ایران و جهان: